Zhytomyr State University Library
- » Формування у майбутніх учителів системи професійних умінь розв’язувати...
- » Вставні та вставлені конструкції в щоденниках М.М. Пришвіна
- » Загальні питання прикладної спрямованості шкільного курсу математики
- » Психологізм інтелектуальної драми Ю. Щербака "Відкриття"
- » Семантичний диференціал як фактор утворення терміна
- » Інтеграція уроків математики та трудового навчання як засіб розвитку творчого мислення...
- » Інформаційна домінанта діяльності вчителя іноземних мов: методологічний аспект
- » Аспект комунікантів дискурсу британських парламентських дебатів
- » Притчевість та асоціативність у поетиці п’єси-притчі
- » Цілепокладання у навчанні математики
- » Науково-методичні основи викладання перспективи на уроках образотворчого мистецтва в...
- » Прикметниковий номінативний простір "страх" сучасної англійської мови
- » Ліризація драми як вияв літературно-родової дифузії в творчості Теннессі Уїльямса
- » Комунікативна толерантність викладача вищого навчального закладу
- » Формування математичних понять молодших школярів засобами декоративно-прикладного...
- » Міфопоетика образів Адама та Єви у п'єсі Ф. Аррабаля "Фандо та Ліс"
- » Системний підхід у соціально-орієнтованій підготовці студентів до роботи з батьками учнів
- » Дидактичні моделі в проектуванні кредитно модульної технології на рівні викладача
- » "Повість врем'яних літ" як об'єкт міфологічного аналізу
- » Мала проза Івана Франка в рецепції Бориса Харчука
- » Математична підготовка студентів у контексті початкової дизайн-освіти
- » Курікулум в освітній діяльності провідних університетів Мексики
- » Мотиви екзистенції в п’єсі Едварда Олбі "Історія з зоопарку"
- » Історія дизайну та використання його елементів на уроках образотворчого мистецтва
- » Художнє відображення повсякденного життя людей у фреймах "Природа" і "Людина" в романі...