Zhytomyr State University Library
- » "Шкілка" №17, 16 листопада 2005 року
- » "Шкілка" №18, 18 січня 2006 року
- » "Шкілка" №20, 25 травня 2006 року
- » "Шкілка" №21, 2 червня 2006 року
- » "Шкілка" №22, 28 грудня 2006 року
- » "Шкілка" №26, 11 червня 2007 року
- » "Шкілка" №27, 27 червня 2008 року
- » "Шкілка" №28, 19 листопада 2008 року
- » Науковий часопис імені М.П. Драгоманова
- » Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Чорнобильська катастрофа: 20...
- » Тези доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції "Творчість як засіб...
- » Програма ціннісної підтримки розвитку здібностей та обдарованості «Три кроки».
- » Експеримент із впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу...
- » Здібності, творчість, обдарованість: теорія, методика, результати досліджень
- » Особливості особистісних утворень педагога на різних етапах професійної діяльності
- » Особливості задоволеності шлюбом залежно від гендерно-рольової диференціації у подружжі
- » Рефлексія творчих здібностей як чинник розвитку
хореографічно обдарованої особистості
- » Особливості фрустраційних реакцій релігійно спрямованих та творчообдарованих особистостей
- » Гімн соціально-психологічного факультету
- » Психологічні чинники формування центрованості на шлюбі у юнацькому віці
- » Інтеграція особистісного досвіду як психологічний механізм розвитку творчої обдарованості
- » Криза творчої особистості: суб’єктно-ціннісний підхід до типології
- » Динаміка рефлексії спортивних здібностей при переході від дошкільного до молодшого...
- » Кредитно-модульна система організації навчання фахівців психологічних спеціальностей
- » Організаційно-психологічне забезпечення впровадження кредитно-модульної системи...