Record Details

Дитина з порушеннями мовленнєвого розвитку

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/711352/
 
Title Дитина з порушеннями мовленнєвого розвитку
A child with impaired speech development
 
Creator Рібцун, Юлія Валентинівна
 
Subject 37.09 Organization of instruction
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
 
Description Цей посібник рекомендовано для батьків дітей із затримкою мовленнєвого розвитку. Найпоширенішим діагнозом є фонетико-фонематичне недорозвинення, тобто порушення процесів формування звуковимовної системи в дітей з різними мовленнєвими розладами. Правильне мовлення — це не тільки чітка звуковимова, а й уміння грамотно висловлювати власні думки, загальний розвиток, культура, успішність дитини в цілому. Саме тому в батьків виникає безліч запитань: що потрібно для повноцінного розвитку мовлення малюка, як запобігти порушенням звуковимови в дитини, чи варто віддавати дитину до спеціального дошкільного закладу, куди звертатися по допомогу, як найкраще навчати дитину з такими вадами читання тощо.
Автор посібника відповідає на ці та багато інших питань, надає конкретні поради щодо методики роботи з такими дітьми задля успішного подолання проблем.
This guide is recommended for parents of children with speech impairment. The most widespread diagnosis is phonetic-phonemic underdevelopment, that is, violation of the processes of formation of the sound-speech system in children with different speech disorders. Correct speech is not only a clear sound, but also the ability to correctly express their thoughts, general development, culture, and the child's overall performance. That is why parents have a lot of questions: what is needed for a child's speech development, how to prevent the sound of a child from being violated, should a child be given to a special kindergarten, where to ask for help, how best to teach a child with such reading defects, etc.
The author of the manual answers these and many other questions, provides specific advice on how to work with such children in order to successfully overcome the problems.
 
Publisher «Ранок», ВГ «Кенгуру»
 
Date 2018
 
Type Book
PeerReviewed
 
Format text
text
 
Language uk
uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/711352/1/%D0%94%D0%B8%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B0%20%D0%B7%20%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%83%D1%88%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F%D0%BC%D0%B8%20%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%94%D0%B2%D0%BE%D0%B3%D0%BE%20%D1%80%D0%BE%D0%B7%D0%B2%D0%B8%D1%82%D0%BA%D1%83.pdf
http://lib.iitta.gov.ua/711352/7/%D0%94%D0%BE%D0%B7%D0%B2%D1%96%D0%BB%20%D0%B2-%D0%B2%D0%B0%20%D0%A0%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D0%BA_%D0%A1%D0%B5%D1%80%D1%96%D1%8F%20%C2%AB%D0%86%D0%BD%D0%BA%D0%BB%D1%8E%D0%B7%D0%B8%D0%B2%D0%BD%D0%B5%20%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%C2%BB.pdf
Рібцун, Юлія Валентинівна (orcid.org/0000-0002-2672-3704 <http://orcid.org/0000-0002-2672-3704>) (2018) A child with impaired speech development «Інклюзивне навчання» . «Ранок», ВГ «Кенгуру», м. Харків, Україна. ISBN 978-617-09-3804-6