Consumer perception and buying decisions (the macaroni study)
Zhytomyr State University Library
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/27319/
|
|
Title |
Consumer perception and buying decisions (the macaroni study)
|
|
Creator |
Chetan, R.
Dhara, S. |
|
Subject |
LB2300 Higher Education
|
|
Publisher |
Житомир: Видавництво ФО-П Левковець Н.М.
|
|
Date |
2018
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
english |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/27319/1/Chetan%2C%20Dhara.pdf
Chetan, R. and Dhara, S. (2018) Consumer perception and buying decisions (the macaroni study). Іншомовна компетентність – платформа професійного розвитку в ХХІ столітті: збірник матеріалів ІV Міжнародної науково-практичної студентської конференції для студентів немовних спеціальностей: Житомир, 18 квітня 2018 р. / за заг. ред. Н.М. Андрійчук. |
|