Диференційовані завдання у процесі вивчення частин мови в початкових класах
Zhytomyr State University Library
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/25875/
|
|
Title |
Диференційовані завдання у процесі вивчення частин мови в початкових класах |
|
Creator |
Кальніцька, О.
|
|
Subject |
LB Theory and practice of education
LB1501 Primary Education |
|
Description |
Важливим завданням сучасної початкової школи є формування всебічно та гармонійно розвиненої особистості, розвиток здібностей кожного. Одним із шляхів розв’язання цього завдання виступає диференціація навчання, яка допомагає враховувати вікові та індивідуальні особливості учнів молодшого шкільного віку. Доречним є застосування диференційованого підходу на уроках української мови, а особливо під час вивчення такого складного розділу мовознавства, як морфологія.
|
|
Publisher |
Житомир: Видавництво ЖДУ ім. І. Франка
|
|
Date |
2017
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/25875/1/%D0%9A%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D1%96%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%B0.doc.pdf
Кальніцька, О. (2017) Диференційовані завдання у процесі вивчення частин мови в початкових класах. Актуальні проблеми текстотворення у лінгводидактичній та мистецтвознавчій площинах: збірник наукових праць (за матеріалами міжрегіонального науково-методичного семінару) / За ред. К. Я. Климової.. pp. 67-70. |
|