- » Якість освіти як загальна тенденція європейської інтеграції
- » Особливості формулювання цілей магістерської підготовки з "управління освітою" в США
- » Драматичні поеми Йосипа Струцюка "Роман" і "Романовичі" та Волинський текст
- » Стратегії реформування середньої освіти Великої Британії кінця ХХ – початку ХХІ століття
- » Наголошення у говорах і акцентна варіантність
- » Діалогічність текстів first-person narrative як спосіб моделювання адресата (на...
- » Перекладознавча концепція В. Гумбольдта та її рецепція в українському літературознавстві
- » Комп'ютерні технології навчання як запорука якісної освіти у світлі сучасних новітніх...
- » Психолого-педагогічна модель соціокультурного виховання
- » Культура міжособистісних взаємин старших підлітків
- » "Хибні друзі перекладача" в міжмовному та внутрішньомовному контексті (на матеріалі...
- » Чоловічі двочленні іменування "Актової книги Житомирського гродського уряду 1611 року"
- » Аналітичний підхід до морального виховання у педагогіці США
- » Шляхи формування естетичного ідеалу шкільного юнацтва
- » Вища толерантність як результат подолання пасивного нігілізму (на основі аналізу...
- » Драма-антиутопія: до історії терміна
- » Лінгвокультурологічний підхід у дослідженні англомовних біблійних текстів
- » Деякі питання громадянського самовизначення учнів
- » Ідеї гуманізму в епоху французького Відродження
- » Радіоп’єса. Специфіка, виразні засоби, жанри
- » Iнформаційно-комунікаційні технології як засіб формування творчих умінь майбутніх...
- » Функціональні особливості номінативних одиниць вербалізації міфологічних концептів у...
- » Категорія художнього часу в творчості Рея Бредбері
- » Поліфонічність і діалогічність роману Джойс Керол Оутс "Блондинка"
- » Ресурсна база тероризму в сучасному світовому політичному процесі