- » Технології формування у старших підлітків культури
міжособистісних взаємин
- » Міф та ґенеза толерантності
- » Лімерик у стилістичному та перекладознавчому аспектах
- » Вимоги до організації особистісно-орієнтованого навчання з використанням...
- » Розвиток шкільної мережі на Житомирщині в другій
половині XX – на початку XXI...
- » Епістемологічний аспект функціонування клішованих конструкцій "it/this + Vbe + Y" в...
- » Прагматичні принципи організації безсполучникового зв’язку
- » Вираження процесуальних мікроденотатів із ознакою "делімітативність" українськими...
- » Роль навчально-польової практики у формуванні природознавчих компетентностей у...
- » Деякі проблеми проектування інтерфейсу користувача у дистанційному навчанні
- » Основні ознаки комп'ютерно орієнтованого освітнього середовища та шляхи його формування
- » ???????? ?????? ????????? ???????? ? ?????????? ??????, ??????????????? ?????? ??...
- » ?????????? ?? ?????????? ??????: ???????? ?? ??????? ???????
- » ?????????? ????????? ?? ???????????? ??????? ???????????????
- » ???? ????? ?????????????? ?????????? ??????????? ?????????? ??????????????? ???????????...
- » ?????? ????? ?? ????????? ????????????? ????????? ???????
- » ??????? ?????????? ?? ?????? ???????? ????? ? ???????????
- » ??????????? ???????? ??????? ?? ???????????? ?????????? ????????? ?? ????????? ??????...
- » ???????????? ????????? ???????? ?????? ?? ?????????? ?????????? ??????????? ????????????
- » ?????? ???????????? ????????-???????????? ???????????? ??????? ? ??????
- » ?????????????? ????????? ?????????? ?? ?????????????? ??????????????? ?????? ??...
- » ???????? ??????????? ????????: ????????? ?????
- » ???????????? ?????? ?? ???????: ????????? ??????
- » ???????? ???????????? ?????? ?????????????? ????? ? ????????????? ?????????? ??? ?????...
- » ???????? ???????????? ????????? ?????????? ????????? ? ?????? ????????????...