- » Міжпредметна модель навчання учнів громадянства
- » Інтегрований підхід до формування екологічної компетентності учнів 5-6 класів
- » Оцінювання учнів 5 класу з інтегрованого курсу історії та громадянської освіти
- » Методичні засади і технології інтегрованого навчання історії в гімназії. Найістотніші...
- » Проєктування технологій формування національної ідентичності у віртуальному освітньому...
- » Модель психічної травми в концепції менталізації
- » Побудова процесу онбордингу з фокусом на молодого співробітника – випускника ЗП(ПТ)О...
- » Особливості роботи цивільного плейбек-театру з військовими під час війни
- » Спеціальна психологія в незалежній Україні: розвиток та перспективи
- » Резилієнтність особистості батьків дітей з особливими освітніми потребами: сутність...
- » До питання підготовки майбутніх учителів початкових класів до виховання толерантності у...
- » Дослідження соціального партнерства у структурі підготовки кваліфікованих робітників
- » Психоедукація батьків дітей з ocoбливими освітніми потребами в умовах війни як напрям...
- » Метод "вибуху" А.С. Макаренка як спосіб вирішення деструктивних конфліктів і виховання...
- » Запровадження загальної початкової освіти в Україні на початку ХХ століття
- » Вплив процесів реформування в освіті на розвиток ціннісних орієнтацій навчальної...
- » Практика підручникотворення зі шкільного курсу логіки в XIX столітті
- » Становлення відкритого університету Великої Британії
(історичний аспект)
- » Пантелеймон Куліш у змаганнях за українську мову та її правопис (друга половина ХІХ ст.)
- » Особливості структури еліптичного питального речення в англійській мові ХІІ–XVII ст.
- » Особливості антонімічних відношень у сучасній англійській
економічній субмові...
- » Особливості навчання і виховання обдарованих дітей у новаторських навчально-виховних...
- » Методичне забезпечення навчальних закладів Волинської губернії (друга пол. XIX - поч....
- » Спадщина А.С. Макаренка в контексті формування професійних
інтересів учнів...
- » Контекстуальні особливості відображення категорії нереальності