Електронна бібліотека НАПН України
- » Звіт про науково-дослідну роботу «Науково-методичні засади організації середовища...
- » Звіт про науково-дослідну роботу «Науково-методичні засади застосування комп’ютерно...
- » Диференціація змісту освіти навчального предмета у 60-70-х рр. ХХ ст.
- » Звіт про науково-дослідну роботу «Модернізація шкільного навчального експерименту...
- » Внесок українських психологів у розвиток індивідуалізації і диференціації навчання...
- » Соціально-психологічні проблеми становлення громадянськості сучасної української молоді
- » Вибір рольових моделей поведінки молоддю в інтерсуб'єктному просторі
- » Інтелект та інші складові психіки людини
- » Загальні засади законодавства провінції Британська Колумбія (Канада) з питань освіти...
- » Моделювання й інтеграція сервісів хмаро орієнтованого навчального середовища
- » Рекомендації та алгоритми управління навчальним процесом з урахуванням основних...
- » Хмаро орієнтоване навчальне середовище, віртуалізація, мобільність ― основні напрямки...
- » Образ медіаперсони в парасоціальній взаємодії: бажаність та відторгнення
- » Метод рівний-рівному: ресурс для медіаосвіти
- » Можливості використання технології контекстного навчання у підготовці майбутніх...
- » Використання LimeSurvey для проведення опитувань у профорієнтаційній роботі вчителів...
- » К.Д. Ушинський про виховання "нової людини"
- » Особливості розвитку сучасної шкільної іншомовної освіти Сполученого Королівства...
- » Путівник для батьків дітей з особливими освітніми потребами: Навчально-методичний...
- » Лідерство та інклюзивна освіта: навчально-методичний посібник
- » Звіт з моніторингу проекту "Розвиваємо інклюзивну школу разом: співпраця між...
- » Розвиток професійних компетентностей вчителів філологічних спеціальностей
- » Розвиток професійних компетентностей вчителів філологічних спеціальностей у середовищі...
- » Тренінг комунікативності обдарованих старшокласників
- » Програма курсу "Основи інклюзивної освіти".