Zhytomyr State University Library
- » Формування творчих здібностей майбутніх дизайнерів засобами художньо-проєктної...
- » Особливості професійної підготовки майбутніх учителів-хореографів у системі...
- » Організація життєдіяльності в літньому оздоровчому таборі
- » Педагог як суб’єкт полікультурного середовища
- » Виховання гуманності і відповідальності в учнів бізнес-ліцею, які моделюють створення...
- » Елементи інтеграції мистецтва та лінгводидактики в роботі фольклорного ансамблю
- » Фразеологія поеми О.Т. Твардовського "Василий Теркин"
- » НАУКОВИЙ ЧАСОПИС НПУ імені М.П.Драгоманова. Серія № 12. Психологічні науки: 3б....
- » НАУКОВИЙ ЧАСОПИС НПУ імені М.П.Драгоманова. Серія № 12. Психологія: 3б. наукових праць
- » Ціннісна підтримка як теоретична та прикладна проблема
- » Розробка програми ціннісної підтримки розвитку спортивних здібностей
- » Класичний і некласичний традиціоналізм: практика інтерпретації
- » Розвиток ключових компетенцій майбутніх фахівців у контексті системи підвищення...
- » Системна взаємодія рухових функцій у світлі поглядів функціональних полів та створення...
- » Побудова інтегральної педагогічної парадигми: постановка проблеми
- » Особливості творчої реалізації особистості в креативному освітньому середовищі
- » Предметні компетенції майбутніх екологів у курсі "Хімія з основами біогеохімії"
- » Тестовий контроль як засіб активізації навчальної діяльності студентів з іноземної мови...
- » Ідея творення національної школи на шпальтах вітчизняної педагогічної преси доби...
- » Соціально-педагогічна робота з сім’ями військовослужбовців в умовах реформування...
- » Діяльність дитячих громадських об'єднань 20-30-х рр. ХХ століття на західноукраїнських...
- » Структурування змісту розділу "Геометричні тіла" у перших шкільних підручниках з...
- » Характеристика методичного комплексу з суспільствознавства першої половини 70-х років...
- » Усвідомлення провини як умова успішної ресоціалізації умовно засудженого неповнолітнього
- » Особливості становлення та розвитку партнерства американської школи, СІМ’Ї та громади в...